Gårdagen i bild & ord.

Jag mötte ju som sagt upp Pernilla vid 17.45 igår, då gick vi till en restaurang som heter "Istanbul". Då började vi med en förrätt som var en nachotallrik, dögod men vi brukar ta den så det var ingen överraskning. Efter mycket snack och så kom varmrätten in, planka med kyckling. Mums. När vi var klara där gick vi vidare till donken där vi åt glass. Efter det kunde jag nästintill gå ut och kräka så mätt jag var, men gott var det :) Sen satt vi på donken och pratade, och väntade på hennes pojkvän skulle komma och hämta oss. Då blev vi körda till beddingemarknad, fast när vi kom ut där hade dom stängt så vi körde hem till hennes pojkvän ist och kollade film. Jag var hemma igen kl 00.

Här kommer lite bilder, alla är på pernilla nästan men jag brukar inte sitta och fota mig själv:P


Pernilla på Istanbul, med cola såklart;)


Förrätten


Jag glömde helt bort att fota huvudrätten, men ungefär såhär ser det ut:P


Efterrätten


Pernilla i henns pojkväns bil.

Det var alla bilder, kanske inte så roliga men huvudsaken ni har några:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback