090511

Hej!

Då var det måndag igen och ny vecka. Nya tag och ny kraft innebär det. I skolväg denna veckan har jag nationellt prov på onsdag, hotelluppgiften på fredag (redan klar) och då ska jag skriva på mina noveller, kan inte dra ut på det allt för länge med tanke på att veckorna bara flyger förbi och det bara är 4 veckor kvar i skolan, och drygt 3 veckor tills betygen sätts.

Idag var jag i köket som var måndag och tisdag, slutade 13.45 och har bara suttit vid datorn sen jag kom hem. Precis skrivit ut lite papper och så.

Idag ska jag inte göra ngt spec förutom att åka iväg till Konsum och posta lite paket och skriva på mina noveller (ovanligt? nej)

Hoppas ni har haft en härlig måndag:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback