Träning och kvällen!

Just nu är det paus i "Det okända" så då kan jag passa på att skriva lite till er. Åkte till gymet vid 6 tiden, och var där i drygt 45 minuter, jätteskönt var det och nu är jag helt slut i kroppen. Det sämsta med det ställer jag går och tränar på är att där är ganska litet, och väldigt populärt att maskinerna ofta är upptagna, så man får stå och vänta. Inte kul, om man vill ha just den maskinen.

Vad har mer hänt då? Nja, inte mer än plugg och tv. Nu börjar snart det okända igen, därefter efterlyst:)

Vi hörs snart igen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag bor i trbg. så jag undrar vilket gym du tränar på eftersom du sa att det var så litet :P

pusss

2009-03-11 @ 21:43:41

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback