Tennis!

Spelade ju tennis idag, glömde nog säga det innan men troga läsare vet nog om det:) Var iaf där mellan 17-18, härligt att springa av sig lite, nu är det jag dessutom piggare efter träning och middag.

Innan träningen gjorde jag en massa skolarbete, renskrev saker, gjorde fakta saker och läste på. Nästa vecka är det tre viktiga saker i skolan, idrottsprov, svenskaredovisning och serveringsinlämning. Allt detta ska jag göra i helgen.

Nu babblar jag bara en massa känner jag:P Ska plugga lite nu, sen blir det duschen och tv.

Ciaaaaaaaao.


Vissa tycker jag ser så allvarlig ut på alla bilder. Här får ni iaf en när jag ler. Vad jag gör med håret vet jag inte:P


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback