Svar på kommentarer

Postat av:

får man inte studiebidraget den sista? :)

2009-03-23 @ 15:14:58

Sv: Jo vi fick reda på det när vi ringde till Swedbank innan. Jag har tydligen haft mitt barnbidrag tills nu, därför blev jag förvånad över att dom inte kom den 20:e som vanligt.

Postat av:

Dom på hemmakväll kommer inte att sätta tillbaka dina pengar på ditt konto, finns egentligen inte så mycket att göra, men du kan ju alltid ringa din bank eller till hemmakväll.

Och ang. studiebidraget så kommer det den sista varje månad, däremot så kommer barnbidraget den 20.

Ha en bra dag.

2009-03-23 @ 16:18:26

Sv: Jo jag ska få tillbaka mina pengar, det har blivit något riktigt konstigt fel. Ingen kan svara på varför. Så det är bara till att vänta. Ja det var så som du sa:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback