Sol och fint väder gör en extra glad!

Kom hem från träningen för en liten stund sedan. Det gick bra, blev inte så svettig och var kanske inte jättekul men bra gick det. Vi har temaveckor där och idag var det inte min "grej" om man säger så.

Nu sitter jag här i mitt andra rum och har Panda ute, så fort jag är klar här ska jag gå en runda med Zinga och Bella för det är så förbannat fint väder ute. Kl är snart halv 7 och det är fortfarande ljust ute och solen lyser lite, det är extremt härligt att man vet att det går mot ljusare tider och om 2,5 månad har jag sommarlov och därefter har jag bara 2 år kvar i skolan. Det får en att må grymt:)

Nu ska jag kika lite bloggar, så hörs vi senare. KANSKE åker kameran med när vi är ute, om jag kan bära den dvs.


Hade bara extremt tråkiga gråa kläder på träningen idag:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback