Slut med skola för denna veckan!

Hej på er!

Slutade tidigare idag också, engelsklektionen blev nämligen inställd så jag slutade 13.40. Har precis ätit lite pannkakor, var så otroligt hungrig och hade ont i huvudet av hunger att jag var tvungen att äta något snabbt. Skolmaten är inget att hurra för kan jag säga.

Som ni ser på rubriken, så har jag långhelg nu:) Jag har nämligen studiedag imorgon, så jäkla skönt:)

Nu ska jag ta och göra lite skolarbete, så jag kan vara fri imorgon, nästan iaf:)

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Gott med pannkakor ju. Haha säg någonstans där skolmaten är god :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-05 @ 14:41:42
URL: http://beingtobbe.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback