Sköööööönt

Äntligen orkade jag klicka upp det jädra dokumentet och öva in min redovisning. Med hjälp av mina stödpunkter kunde jag faktiskt det bra. Ska göra det ytterligare en gång till senare.

Nu tänkte jag fixa lite här hemma så jag slipper göra det senare, måste lägga mig tidigt idag med eftersom jag börjar kl 8 alla dessa dagarna denna veckan..suck, vad jobbigt. MEN jag ska klara det, och får inte bli helt för trött för då klarar jag inte skolan.

Vi hörs senare ikväll:)


Hmmmm.. jag kanske borde tända på mitt rum? Jag syns inte ens i kameran haha:P

Kommentarer
Postat av: E.

Kan du inte lägga upp en bild på din nya vår-jacka ? (:

2009-03-23 @ 19:49:00

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback