Serveringen!

Hej på er, hoppas ni mår bra idag. Själv har jag ont i hela kroppen och huvudet efter serveringen idag. Hade fullsatt matsal idag, 14 bord, inte kul kan jag säga. Mycket spring och mycket att hålla reda på, men det gick bra och det var trots allt kul:) Jag hade två bord, ett bord där min mamma, mormor, morfar och mormors syster satt på och ett bort där två söta pensionerer satt, som var jättesöta. Fick runt 100 kr i dricks idag sammanlagt, skitbra:)

Fick även reda på att jag ligger riktigt bra till i serveringen, hoppas på MVG:)

Annars då, jo jag slutade kl 3 idag, hade precis målat naglarna och tar det allmänt lugnt. Idag blir det till att plugga svenska och idrott, som är kvar av mina skolarbete denna veckan!

Puhhhh, mycket att göra..


Naglarna förresten:P


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback