Rubrik...

Det är alltid svårt att komma på någon rubrik, helst när inlägget inte kommer handla om något spec, stort problem det där.

Har iaf precis ätit lite middag, innan det legat i sängen och pluggat samtidigt som jag busat med Zinga. Nu gör jag ungefär samma sak förutom att jag inte pluggar utan lyssnar på musik och Zinga har dissat mig, men nu kom hon springandes med en ny leksak hon hittat på sin upptäcksfärd, knäpp den dära hunden:P

Om ngn timme ska jag ut och övningsköra lite, ska iväg och handla med pappa och sen blir det väl det gamla vanliga, duschen och tv. Same shit every day:P


Jag känner mig allmänt ful och äcklig idag, därav ful bild. Man kan inte vara mycket snyggare i köket haha:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback