Robinson 2009

Vad tyckte ni om Robinson ikväll? Jag tyckte det var sådär, lite långtråkigt men det kanske var för det var första gången och det hände inte så mycket. Men fy för vad dom bodde äckligt, hur kan man bara bli kvar där? Jag skulle aldrig i hela mitt liv söka dit där, undrar vad som får dom att verkligen söka dit. Om det är för att dom vill gå ner i vikt, svälta eller övervinna över sig själv att man faktiskt kan överleva i naturen. Tänk att inte kunna tvätta sitt hår på flera veckor/månader eller vad dom nu är där, OCH inte kunna borsta tänderna. Jag hade dött...seriöst. Jag är så beroende av min hygien och mitt utseende att jag hade svimmat. Okej...liiite överdrivet, men nej jag hade nog åkt hem direkt.

Hade du kunnat vara kvar i det träsket dom var i?


Bild från trailern av "Robinson 2009"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg

2009-03-22 @ 08:40:02
Postat av: vickan

kommentera & klicka på reklamen :)

2009-03-22 @ 11:31:23
URL: http://vctorias.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback