Pluggat

När jag ändå inte hade något speciellt att göra gjorde jag klar min intervju som ska lämnas in i veckan, på engelskan. Skönt att ha det klart! Nu har jag dock bara en sak kvar att göra på engelska, och hålla ett tal på svenskan på torsdag. Jättehärligt att gå HR (ibland) då jag är mycket mer praktiskt av mig, och inte teoretisk och HR är just mer praktiskt. Även om man blir ganska trött på deras regler ibland, såsom att inte ha smycke eller långa naglar när läraren själv har mobil i köket, ring och klocka och sen trycker ner fingrarna i maten. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Annars händer det inte så mycket. Sitter under täcket i sängen och lyssnar på musik. Mår mycket bättre just nu, har knapt ont men jag känner mig inte så fräsch så det får bli duschen snart!

Nu ska jag äta lite lunch innan jag svälter ihjäl!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback