Onsdag

Hej på er!

Började skolan idag kl 8 med dansdag, snacka om drygt. Höll på till 11.30. Vi dansade både foxtrot (stavning), bugg och hip hop. Den enda dansen som var rolig var hip hop, dom andra var bara äckliga med tanke på att jag hade hela skolans handsvett i mina händer efteråt. Blä säger jag bara.

Hade ju min svenskredovisning idag, så skönt att det är över. Det gick bra, jag ver nervös därav pratade jag snabbt men det gick ändå bra och så otroligt skönt att det är över!

Slutade skolan helt 14.30, kom hem och gick ut med Zinga därefter stekte jag amerikanska pannkakor.

Det var allt som hänt idag. Vad som händer idag är till att bara slappa och ut och övningsköra. Mer orkar jag inte:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback