Mångfaldsdag=skit

Ja om ni undrar varför jag är hemma redan är det för jag hatar skolan idag. Vi har mångfaldsdag idag i skolan, fråga mig inte vad det är men alla 1:or har det iaf. Vi började kl 8, då var vi indelade i olika grupper, första "leken" vi skulle göra var att stå på ett led där man skulle ställa sig i födelseordning utan att prata. Skumt eller vad? Sen hade vi töntiga inte nudda golvet övningar. När den grejen var slut stack jag till min mormor och morfar, precis som alla andra gjorde, dvs stack.

Alltså, vad tror lärarna? Att vi ska gå runt där som vi går i förskolan och leka lekar. Inte ens närvaron tog dom upp, klart man sticker då.

Just nu är jag hemma för att hjälpa mamma med Zinga, vi ska snart gå ut och därefter ska jag hem till mormor och morfar igen och äta lunch. Kl 13 börjar jag skolan igen, då ska vi se någon film och där tas närvaron upp så där får man väl snällt gå dit.

Vi hörs senare idag igen. Solen skiner-inga sura miner:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback