Lika bra att göra det direkt..

Som jag skrev ett inlägg ner, visste jag inte om jag skulle börja plugga nu eller någon annan dag. Jag blev faktiskt förvånad över mig själv, jag startade direkt efter jag hade skrivit klart det och svårt var det inte heller. Ska skriva en intervju på engelska, med en engelsktalande person vilket jag inte känner någon som är. Men herregud, engelskläraren kan inte kolla upp precis om den personen är äkta eller inte som jag skrev om. Så jag slängde ihop lite frågor och svar. Blev dock inte klar än, men det är ingen panik än:)

Nu tänkte jag titta lite på H&M hemsida, är så sugen på några par skor där och lite annat smått och gott. Fick förresten tillbaka mina pengar från HEMMAKVÄLL idag, för er som läser min blogg dagligen vet vad jag pratar om, så det var bra att dom kom till rätta igen:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback