JAG SKA FÅ EN HUND!:)

Åh vad glad jag är för tillfället. Jag och mamma tittade som vanligt på hundar när jag kom hem från skolan och hittade 3 chihuahua valpar, dock inte renrasiga men dösöta ändå. När Pappa kom hem ringde han och hörde, då var det blandning mellan chihuahua/papillon/dansk svensk gårdshund, men mest chihuahua.

Dom små liven finns i Hörby där vi ska troligen på lördag och titta på dom, man måste ju träffa dom innan man tingar någon. Hanen som vi ska ha är leveransklar om 2 veckor, då han är 10 veckor:)


Valpen längst till vänster är den jag ska ha:)

Får bara hoppas det funkar med Bella också, så det inte blir problem med henne.. hon kan ibland bli arg på andra hundar, dock aldrig valpar.

Nu återstår bara namn, vad kan passa till denna lilla krabat och är en hane?:) ♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback