Jag kastar snart ut min jävla dator...

Jag blir så förbannad på min dator alltid när jag gör skolarbete på den. Var nästintill klar med det jag skulle göra, skulle bara beskära några bilder och sen skicka iväg till min lärare. Men min fucking dator hänger sig hela tiden, jag har fått stänga av den 3 gånger nu, den brusar hela tiden och den är varm hela tiden..slö är den dessutom också. Den har varit inne på reperation en gång, och det blev inte ett dugg bättre.


Någon som har en pistol??

Ska nu sluta lägga ner energi på det, ska öva in det jag skrivit och fortsätta på det imorgon. NU; gå ner och äta lite cheesecake:)

Kommentarer
Postat av: louise ottosson

hahahah vad söt du är

men du kan ju fråga gunvald fall du får låna en pistol!!!!

2009-03-22 @ 18:26:25

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback