Hund eller ej?

Som ni vet skulle jag få reda på idag om vi kunde åka till Hörby imorgon och titta på vår ev hund. Vi hade kontakt med uppfödaren i början av veckan och vi skulle höra av oss idag. När pappa kom hem ringde han till henne, och vet ni vad vi fick för svar?

-"Jag kan inte sälja hunden till er, ni har en labil hund så jag vågar inte".

Ursäkta, men jävla bitch? Hon har ju för fan inte träffat Bella och vet inte alls hur hon är med andra hundar. Bara för hon morrar mot andra hundar, MEN ALDRIG mot valpar betyder inte det att hon ska bita huvudet av den lille.

Nej fy för uppfödare. Nu ska jag ge mig ut på en ny chihuahua, och denna gången en tjej så jag kan skämma bort den med rosa saker!


Only for you, bitch!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback