Hejdå för idag då!

Nu ska jag strax stänga ner datorn. Har kollat på "Sveriges sämsta bilförare" nu ikväll, annars inte gjort så jättemycket. Ska ta ut Zinga en sista gång som vanligt sen gå och lägga mig.

Imorgon börjar jag 9.15 med idrott till 10.30, därefter har jag lunch (kommer åka hem då), sen börjar jag igen 11,55-14.50. Ska då hem till Pappa kommer hem, sen ner till min morbror och städa. Innan åkte jag ju direkt dit, men med tanke på att Zinga inte kan vara själv hemma kan jag inte göra det nu mer.

Vi hörs helt enkelt imorgon.

Ps. Tills imorgon kan ni väl skriva lite kommentarer om vad jag kan prata i min videoblogg imorgon? Please:) ds.


En godnattkram till er alla:)

Kommentarer
Postat av: Felicia

heej,



Måste bara börja med att säga att jag älskar din blogg.



Skulle uppskatta om du kunde videoblogga om de problem som en homosexuell kan stöta på en vanlig varadag.



ps, lööv.

2009-03-27 @ 12:18:25

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback