Hej!

Hej alla läsare!

Vaknade först lite över 7 imorse av att Zinga behövde gå ut så det var bara att gnugga sig i ögonen och gå ut. Somnade om till lite innan 10 då mamma kom in. Lite över 10 kom mormor och morfar på besök, med bullar:)

Har precis busat en massa med Zinga och varit ute med henne. Hon är verkligen riktigt tuff här hemma, hon tror hon kan bestämma. Det gick så långt att hon bet mig i fingert och jag blev fly förbannad. Hon är bara 10 v och tror hon kan bestämma över mig, men det gäller att sätta henne på plats direkt!

Idag är det som jag sa igår en allmän tråksöndag, vilket innebär plugga, tvätta, städa och lite annat tråkiga saker.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback