Godmorgon!

Godmorgon!

Vaknade först 06.45 av att Zinga slickade mig i hela huvudet, då var det dags att gå ut. Sen somnade jag om till 08.45 då hon gjorde samma som för 2 timmar sen, då gick jag upp. Har precis ätit frukost och sitter nu här och lyssnar på musik.

Idag ska vi ner till stan, måste handla nytt koppel och sele till Zinga. Hennes koppel är inte bra när man har två hundar och det är säkrare med sele när dom är så små om dom skulle bli attakerade av andra hundar. Sen ska jag också handla någon vårjacka om jag hittar någon och lite annat smått och gott:)

Senare idag ska jag baka cheesecake, det är så sjukt gott:)

Nej nu ska jag göra mig i ordning. Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback