Fredagskväll

Precis som dom flesta i Sverige har jag tittat på "Let´s dance" och "Så ska det låta" i pauserna:) Fortfarande är Laila min stora favorit i dansmässigt och Morgan i underhållning, han är ju bara så skön.

 

Som ni märkt blev det ingen videoblogg idag, hade ingen ork att sätta mig framför kameran efter jag kom hem efter att ha varit borta hela dagen så ni får en imorgon ist, det blir väl bra?:)

Idrottsprovet som jag gjorde idag har jag redan fått reda på, och jag blev såååååååå glad när jag läste det. Fick nämligen VG på det, det förtjänar faktiskt jag för att vara lite ego så mycket jag pluggat på det! Fick 25/37 poäng, och 24 var VG, vilken tur:)

Nu ska jag titta på Singing Bee som började nyss. Hörs senare:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback