BAJS PÅ DENNA DAGEN!

Fan alltså, denna dagen kunde man gärna hoppat över. Dagen började med att jag fick stressa till skolan, hade sen extremt tråkiga lektioner. På lunchen klagade en jävla klimakterietant på oss i matsalen som sedan härmade mig hur jag pratade. På svenskan fick jag reda på att jag inte fick danska som I-Val utan någon jävla dietmatlagning när jag inte ens ska gå kök sen i 3:an. Så efter det var jag förbannad över det. När jag kom hem hade jag världens huvudvärk som fortfarande sitter i och är sitter jag irriterad som ett bi.

Gaaaaah, vad arg jag blir på allt idag. Hade inte den jävla kärringen i matsalen och min svensklärare inte förstört min dag hade allt varit mycket bättre...


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback