Både glad och irriterad!

Hej!

Slutade skolan 13.30 idag, har varit i köket idag för första gången och det var väl ganska kul. Vi gjorde inte så mycket, mer än skalade rotfrukter och skivade dom.

Nu undrar ni kanske vad jag menar med rubriken? Jo det är så här... jag är glad för att jag idag fick reda på att jag fick MVG i kursen Servering A. Det är verkligen inte ofta jag får Mvg, för i högstadiet var jag ett G+-VG barn, aldrig MVG så det är jag glad över:)

Varför jag är irriterad är för att jag i fredags var och hyrde filmer och köpte godis på hemmakväll, när jag kom hem på kvällen kollade jag min internetbank som jag alltid gör, då upptäckte jag att dom dragit två summer av den summan som jag betalade, alltså 146,50x2. Jag har fortfarande inte fått tillbaka dom pengarna, och jag behöver verkligen dom. Som grädde på moset har jag heller inte fått något studiebidrag som jag skulle fått i fredags. När man är i stort behov av sina pengar, så får man inte dom. Då blir man riktigt irriterad.

Nu får jag hoppas jag får tillbaka dom, inom dom närmasta dagarna så jag kan betala räkningar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man inte studiebidraget den sista? :)

2009-03-23 @ 15:14:58
Postat av: Anonym

Dom på hemmakväll kommer inte att sätta tillbaka dina pengar på ditt konto, finns egentligen inte så mycket att göra, men du kan ju alltid ringa din bank eller till hemmakväll.



Och ang. studiebidraget så kommer det den sista varje månad, däremot så kommer barnbidraget den 20.



Ha en bra dag.

2009-03-23 @ 16:18:26

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback