NYTATUERAD!!!!

Ja som ni ser på både inlägget nedan och på rubriken så har jag tatuerat mig idag :D. Tatueraren ringde imorse och frågade om jag hade tid idag då det krockade med något annat på lördag. Jag sa ja till imorgon men 15 min senare frågade han om jag inte kunde halv 3 idag för han fått ett återbud. Sagt och gjort, halv 3 satt jag och blev tatuerad.

Jag var inställd på att det skulle göra ont, men det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde. På vissa ställe kändes det rejält, men det var absolut ingen smärta man inte kunde stå ut med:) Så nu är det gjort. 600 kostade det, helt okej tycker jag :)


Bättre bilder kommer senare när jag ta av plastet :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback