Nu är det skärpning!

Jag ber om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen igår, men jag satt inte vid datorn förrän på kvällen...och då såg jag även att ingen av mina mobilbloggar kommit fram, så allt sket sig. Jag umgicks ju som sagt hela em och kvällen så jag hade inte tid helt enkelt att sitta vid datorn. Men kameran följde med, så ni ska få lite bilder senare.

Idag vaknade jag kvart i 11, och sitter just nu här och laddar min ipod med lite bra musik, var riktigt längesen jag använde den så det var kanske dags. Så fort vi är klara här hemma ska vi åka in till Malmö, till skopunkten och kolla på gladiatorskor till mig. Jag har ju redan två par från H&M, men jag trivs inte i några av dom så jag ska försöka hitta ett par nya.

Jag tror även en videoblogg kommer senare idag, det blir väl bra nu när jag varit dålig på att uppdatera och så?:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback