Kvällen

Det blev ingenting med Belinda nu ikväll, ingen av oss orkade så vi skjöt upp det ist. Ist vilade jag en liten stund till telefonen ringde och sen satt jag bara vid datorn. Vid 20 tiden körde jag, mamma, pappa och Zinga till Sturups flygplats med kikare och kamera och tittade på flygplan. Låter kanske töntigt men det var faktiskt kul att se när dom landar och flyger iväg. Jag hade kameran med mig som sagt, men mitt objektiv är så sugit så det blev dåliga bilder, men jag ska snart köpa nytt:)



Nyss åt jag jordgubbar och grädde. Usch vad jag äter mycket onyttigt om dagarna, jag måste bli bättre med att röra på mig, men har inte kunnat det idag så det varit värsta stormen.


Kommentarer
Postat av: belinda

låter skit mysigt :D <333

2009-06-26 @ 08:35:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback