Hemma från vårdcentralen

Sådär, nu saknas det lite blod i kroppen. Började med att ta ett halsprov och ett blodprov i fingert när jag kom dit, sen sitta och vänta en stund och till sist kom läkaren. Hon undersökte halsen, klämde och kände på mig och lyssnade på mina lungor. Det visade sig att jag har ett virus för tillfället, det kan man få efter man haft en stor infektion, så jag skulle bara avvakta och se, och skulle det bli värre skulle jag åka tillbaka.

Nu håller jag alla tummar på att jag blir bättre, så jag slipper använda mitt jävla klippkort på sjukhuset. När man fått det, har det gått långt:P


Stick i båda fingrarna:(

Nu har jag iaf precis ätit lite mellanmål och sitter och väntar på Belinda och hennes hund, Zinga och Hannes ska nämligen busa lite och jag och Belinda ska umgås. Vet inte riktigt när jag uppdaterar igen, men det märker ni:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback