Godnatt bloggen

Våra gäster gick vid halv 10 tiden och då körde jag och pappa min kusin hem. Har inte gjort så mycket sen dess, suttit här vid datorn och kollat på lite klipp på youtube och har precis gjort mig i ordning för sängen.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, lite tidigare än dom andra dagarna men jag ska upp "tidigt" imorgon, haha halv 10;) Andra dagar har jag somnat runt 02.30-03.00 så idag ska jag somna lite tidigare.

Imorgon ska jag in till Malmö med Pernilla och träffa en kompis till henne och umgås hela em/kvällen så det blir kanske inte så mycket uppdatering, men jag ska försöka mobilblogga och kameran får följa med!

Vi hörs imorgon, sov gott:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

!

2009-06-23 @ 18:12:07
URL: http://drinkfreshlemon.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback