Godnatt

Nu ikväll har jag som sagt varit med Pernilla. Var nere i stan och cyklade lite och åkte runt lite i hennes kompis bil. Tog sedan cykeln och körde ner till stranden där vi satte oss och snackade en massa, faktiskt riktigt skönt och mysigt att sitta där. Helt vindstilla och bara höra fåglar och havet slå mot stenen, det måste göras många gånger i sommar:)

Är iaf hemma nu, kom hem lite över 12 och ska strax krypa ner i sängen antar jag. Imorgon ska jag in till Malmö med Belinda vid 11-12 tiden så jag får stiga upp ganska tidigt. Vi ska till det stora köpcentrumet Entré. På kvällen skulle jag vara med pernilla igen så imorgon blir det ytterligare en bra dag:)

Vi hörs imorgon, godnatt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej och hå!

Hur står det till här? ;)



Jag har nyligen skrivit ett inlägg i min blogg och ber om åsikter gällande mig, mitt mående och grejer runtomkring - menframförallt om min roll som ung mamma!

Kika gärna in och lämna en rad eller två, frågor gillas också!

Tack på förhand :)

Kram!



2009-06-16 @ 10:33:07
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: louise

åh jag vill också sitta vid havet med dig <3

2009-06-16 @ 10:55:17
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback