Fredag-heeelg!:)

Hej alla läsare!

Det kändes väldigt onödigt att åka till skolan idag. Kom dit lite över 9, satt några av klassen där och gympaläraren. Det var bara 2 pers som skulle vara med så det blev inställt. Och jag hade ju inte lektion förrän i eftermiddag så vi tyckte det var onödigt att vänta så vi letade upp läraren och jag fick reda på att jag får G i slutbetyg i matte, vilket jag redan visste. Skönt att ha klarat det under detta året. Nu ska jag inte läsa någon mer matte :)

När jag hade slutat åkte jag hem till mormor och morfar som inte var hemma, dom var nämligen på väg till malmö så jag åkte hem igen. Sitter här och fikar lite och lyssnar på musik. Vid 12 ska jag ner till stan med Pernilla och fika, orkar nämligen inte sitta hemma och glo.

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

haha ooops ;P

2009-06-05 @ 12:10:37
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback