En varm dag förstörd

Det har varit underbart skönt ute idag, men ist har jag gått i pyjamas och haft ont i magen. Har inte kunnat solat eller något. Ist har jag suttit vid tv:n och så har jag sovit, men nu mår jag lite bättre men nu är det inte lönt att göra något ändå.

Jag skrev ju i början av dagen om jag skulle ha kvar bloggen eller inte, det lutar åt att jag har den kvar. Jag är kanske bara i någon period för tillfället då jag inte har något att skriva om helt enkelt, det blir nog bättre ska ni se :)

Nu ska jag försöka göra något här hemma, eller så ska jag titta på film, vi får se.

Kommentarer
Postat av: louise

<3<3

2009-06-28 @ 20:55:05
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback