CNN hela natten

Jag fastnade helt på CNN inatt där dom sände live från LA och utanför M.J hus. Jag tycker det var konstigt att bla aftonbladet, kvp, dn, ja alla nyhetstidningar i Sverige gick ut med att han var död, när han egentligen inte var det. På CNN sa dom att han hade förts till sjukhuset och att han låg i koma, men 30 minuter senare gick hans liv inte längre att rädda.


Brodern gick ut med det hemska beskedet


Farväl...

Idag ska dom börja med obduktionen om vad han dog av. Dom sa ju inatt av hjärtattack, men jag undrar det..personligen tror jag överdos av något, att han helt enkelt inte orkade mer. Men vi får helt enkelt se.

Godmorgon förresten...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback