Zinga och en rottweiler

Jag har mest tagit det lugnt idag, har gjort mig i ordning och så så jag inte sitter i pyjamas hela dagen. Var ute och gick en runda med Zinga och som vanligt är hon oehört feg när hon träffar andra hundar samtidigt som hon egentligen vill busa. Vi känner nämligen han som har rottweilern så det är inte första gången zinga träffar henne, men oj vad dom busade till slut. Sprang runt runt runt tills dom deckade i skuggan och var lika varma och trötta båda två.

Har precis ätit lite lunch, och sitter här på mitt rum nu och tar det lugnt då jag blir ganska trött av tabletterna. Jag hade inte tackat nej precis till att sova någon timme om man säger så.

ZzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzz

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback