Svar på kommentar

Postat av: emelie

Har du bra självförtroende nu läste lite hur ditt liv har varit :(

2009-07-23 @ 07:52:32

Sv: Bra vet jag faktiskt inte om det är, men det är bättre, det är det. Man blir så less bara, att personer kan förstöra ett helt liv för en, att det aldrig kommer försvinna ur mitt huvud. Jag försöker såklart att inte tänka på det, men ibland dyker det upp i huvudet. När jag väl mår dåligt vill jag inte prata med någon, då blir det bara värre. Jag går igenom problem själv. Jag sover en natt, nästa dag är det bra igen. Ibland är man inte stark, men det får man ta.

Livet är inte lätt, men därav min tatuering:



Jag ger aldrig upp, och då menar jag det. Denna tatueringen kommer sitta på mig för evigt, då jag ska bli påmind om hur stark jag var då jag inte lät dom trycka ner mig till botten.

Vissa dagar är det som jag bara vill skriva ut allt i bloggen, vem personerna är (ni vet några) och hur jag känner. Men jag vet att jag kommer ångra det. Jag vill inte att hela världen ska kunna veta mina problem, det är privat. Jag kunde inte ens berätta det för en kurator utan att jag skulle känna mig obekväm.

Som ni märker har jag blivit starkare, för er som läst bloggen länge. Innan kunde jag inte få en dum kommentar utan att bli ledsen. Jag skiter i dom personerna som skriver, då jag vet att dom mår mycket sämre än vad jag gör och få det dåliga till något roligt.

Jag har inte varit deppig på ett tag, och det är jag glad över. Det är sjukt jobbigt att vara det, för att man inte vill visa för mycket.

Ta vara på livet, alla går emot motgångar men man kan komma ur dom. Se bara på mig, jag kämpar!

Kommentarer
Postat av: emelie

tycker du är väldigt stark! stå på dig och vänd allt negativt till possitivt! vilket har varit värst det som hände nu i gymnasiet eller när du gick grundskolan? är glad för att du inte vikt dig och låtit någon trampa ner på dig!

2009-07-24 @ 14:14:59

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback