Några timmar i solen

Nu har jag tagit mitt pick och pack och gått in. Orkar inte sola mer nu, har legat ute i 2 ½ timme och fått lite färg så det är bra :) Man blir mycket snabbare brun med hjälp av olja. MEN glöm inte att köpa en med solfaktor i, annars är det som att steka ägg på huden. Jag har en från Nivea som är med 10 solfaktor. Den köpte jag på Kicks för 110 kr, och jag tycker den funkar bra.

Nu sitter jag i det helia "empty roomet" och har Panda ute samtidigt som jag lyssnar på Whitney Houston´s comeback låt. Helt okej tycker jag, men jag känner inte igen hennes röst, tycker jag. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på alla droger hon dragit i sig under några år. Det förstör rösten också.


Här är den i alla fall, låten börjar på 0:33.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag ska nog också testa att sola med olja :)

2009-07-28 @ 16:24:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback