Kvällen

Vi var ju som sagt och åt kinamat nu ikväll, men det blev ändring av tiden så vi åt lite tidigare. För min del blev det biff med bambuskott och såklart bananasplit till efterrätt. Efteråt körde vi hem här till oss, då jag ville testa att övningsköra med deras bil, så vi var tvungna att köra hem om för att byta skor ( se inlägget nedan ) och det gick verkligen jättebra att köra, fick 2 motorstopp men annars jättebra. Sen stannade dom kvar här, vi satt och pratade en massa och sist såg vi "Johan Glans" på dvd, och dom körde hem för en halvtimme sen.



Nu tänkte jag göra mig i ordning, vet inte om jag ska titta på någon film eller bara sitta vid datorn, det får vi se :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback