Kan man bli annat än slö?

Så tråkigt väder det är ute idag, svenskt sommarväder helt klart. Blåser, kallt och regnet hänger i luften. Jag började kolla på en beckfilm innan, men jag blev aldrig klar. I stället lagade jag lunch till mamma och mig, sen kollade jag igenom H&M katalogen som kom idag och till sist gick jag och duschade. Mer har jag inte gjort, har rotat fast mig nu framför datorn men ska snart gå och hjälpa till med maten.

Jag är tveksam till att det blir gymet idag, tror jag och mamma tar det imorgon fm i stället.

Jag har dessutom precis registrerat mig här så folk kan hitta mig lättare, man vill ju ha lite läsare :)


Jag är INTE seriös idag

Kommentarer
Postat av: fredrik ivarsson

snygg

2009-07-21 @ 00:28:09

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback