Jag börjar så smått igen...

Jag är inne i en period nu när jag har fet bloggtorka, därför undviker jag hellre att skriva än att bara skriva strunt.

Sitter för tillfället i sängen och tittar på tv, har precis tittat klart på den beckfilmen jag började titta på igår.

Vill ni veta en sak? Jag har ont i min hals....igen, nu är det på vänster sida när jag sväljer. Snart tar jag en kökskniv och personligen skär ut mina mandlar. Hoppas verkligen inte det bryter ut till en halsböld, då dör jag!

Idag ska jag ner till stan med Pernilla, jag måste handla foundation så jag passade på att fråga henne.

Nu ska jag gå och duscha, förvänta er inte allt för bra uppdatering idag.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback