Grått ute

Dagen har varit ganska lugn. Gjorde ju mig i ordning innan och efter det åkte jag och pappa och köpte middag, och då hjälpte jag såklart till med det också. Efter maten körde vi och handlade igen till imorgon då pappa fyller år, så då ska vi ha lite gäster här och så:) Och nyss var jag ute med hundarna och gjorde rent till Panda.

Vädret är sjukt tråkigt idag, man är ju van vid att det är strålande sol och 27 grader, men inte idag. Grått och trist ute, nästa så man får tända lampan så mörkt det är. Menmen, man får ha lite dåligt väder ibland med så man kan kolla på lite bra filmer, vilket jag ska göra ikväll:)


Jag orkar inte vara seriös idag :P


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback