Gårdagen

Godmorgon på er, vaknade för lite mer än 1 timme sen så nu tänkte jag berätta lite om gårdagen:)

Jag och pernilla skulle ju först till Malmö för att kolla på bio, men vi avbokade dom och åkte ner till hamnen ist och kollade på Alcazar som var i stan, skitbra var dom och bra platser fick vi med. När dom hade sjungit klart och vi fått autografer ;) så gick vi runt lite på tivolit som var bredvid och till slut gick vi hem till min morbror igen som vi var innan vi gick ner till Alcazar. Då följde vi med dom ner till öltältet där vi dansade till 00-00.30 tiden tills jag knappt kunde gå mer för jag hade stora blåser under mina fötter (ovanligt? nej). Så då gick vi till Shell och åt korv och somnade sött lite över 02. Det var längesen jag hade så kul faktiskt. Skönt med lite ombyte av folk med, och inte bara fulla människor i min egen ålder utan även äldre.

Här kommer lite bilder från kvällen:






















Min morbror




Jag och min morbrors sambo Åsa


Ja vi är lite bitchiga ibland;)

Ps, ett stort samtalsämne igår mellan mig och pernilla:

-Varför ska alla homosexuella killar vara snygga?:(

Kommentarer
Postat av: Steffi

Sv: Ingen fara :D

2009-07-05 @ 12:51:55
URL: http://bonellz.blogg.se/
Postat av: louise

Vilka fina bilder! :)

2009-07-05 @ 13:11:25
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback