Fotografering av Zinga

Jag struntade i att gå ut och gå, i stället tog jag fram lite lakan, filtar och dylikt och fotade hundarna, dock fick jag bara ett foto med Bella sen blev hon sur och gick iväg. Men Zinga stannade snällt kvar (hade i och för sig stängt dörren haha) och hennes kort håller jag på att redigera nu, men sidan är otroligt seg så det lär ta ett tag.

Ni kan i alla fall få se en bild:


Såhär såg det ut. Ni får se dom färdiga bilderna lite senare:)

Ps..det var tydligen en pers för Zinga för nu ligger hon och sover i hallen..så långt bort från mig som möjligt haha:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det ingen videoblogg idag? :)

2009-07-24 @ 20:35:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback