Diggiloo i Skurup

Hej alla!

Nu tänkte jag berätta lite om gårkvällen då jag, mamma och pappa var i Skurup och såg Diggiloo gänget. Showen varade i 3,5 timme med en 45 minuters paus. Alla vi tre tyckte hela showen var för lång då det var väldigt obekväma stolar så vi alla har ont i hela kroppen idag. Och pausen, ja vad säger man? 45 minuter?! Jag har aldrig varit med om att man har 45 minuters paus på en konsert, riktigt drygt att sitta och vänta, då det var svårt att gå ut och trängas med dom andra 7000 personerna som fanns i publiken.

I övrigt var showen jättebra, bra låtar och bra artister. Dom som var med var bla Brolle, Ola, Arja, Jessica Andersson, Sara Löfgren, Kevin Borg, Lasse holm och självaste Thomas Pettersson. Fy för vad vi skrattade när han drog sina skämt alltså, haha.

Nu tänkte jag visa lite bilder från gårdagen, och håller även på att ladda upp lite videoklipp.


Scenen som var flower power tema


En liten del av publiken


Trumpetnissen































Fina bilder jag lyckades ta va?:)

Kommentarer
Postat av: louise

Jättefina bilder! :)

2009-07-30 @ 12:29:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback