Det är ni som gör livet bra

Alla har varit med att man skiftat vänner lika snabbt som man blinkar. Jag byter kanske inte så ofta, men jag umgås med vissa under en längre period och sen blir det en ny. Alla har varit med om att folk svikit och skulle vara en bra vän, det har jag med, men jag har sagt hejdå till dom nu, jag lägger inte energi på så kallade vänner när dom egentligen inte är det. Jag har förstått nu vilka som är till för att stanna och andra inte.

Jag har inte stort umgänge, men dom jag har är underbara. Hade jag inte haft er hade jag suttit hemma och varit deppig, vilket jag var för ett halvår sen-1 år kanske, när alla andra var ute och festade. Jag var rädd för att gå ut och festa, men jag har ändrat mig. Jag tycker det är kul att festa nu, inte bara för att folk dricker utan för att få umgås, träffa människor och ha allmänt kul bara.

Det är NI, NI som gör mitt liv så bra. Jag har haft en underbart sommarlov hitintills och det är inte många dagar jag suttit hemma och haft tråkigt.

Jag tänkte nu visa alla som betyder något otroligt för mig:


Såklart Pernilla!


Åsa och Lasse som jag följer med på så mycket.


Belinda!


Fredrik


Karolina


Louiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise<3

Ni är ni och det är jag glad för!

Kommentarer
Postat av: mrbL O Å

Tack för vi fick vara med...

2009-07-17 @ 09:49:50
Postat av: Fredde

-Åh, tack... Du är allt bra fin.

2009-07-17 @ 13:53:13
Postat av: belinda

detsamma måste träffas snart <3

2009-07-18 @ 12:03:29

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback