Bakken heeeeeela dagen

Min kropp värker, jag somnar snart MEN kul har jag haft. Har gått i si så där 10 timmar kanske så sängen ser väldigt frestande ut. Jag, min morbror, Åsa(hans sambo) och deras två kompisar var i Bakken idag ju, jag tänkte först inte köpa något åkband men jag åkte faktiskt lite. Min förbannade morbror drog in mig i ett spökhus och mörkrädd som jag är blundade jag och skrek hela vägen, såg kanske 5 sekunder av hela resan, haha. Satte även mig i en HEMSK och då menar jag hemsk berg och dalbana, men jag överlevde och det ska man nog vara glad över :)

Kom hem för drygt en timme sen, och nu ska jag hoppa i sängen. Jag fotade inte överdrivet mycket idag, men korten får ni imorgon.

Imorgon ska jag inte heller vara hemma, då ska jag följa med ovanstående minus en person till Sjöbo Marknad och titta lite. Det blir inte lika jobbigt dock.

Godnatt!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback