Aaaaaarrrrrrgh

Jag spelade precis in en videoblogg på lite över 6 minuter, tror ni inte den var för stor för att lägga upp på dailymotion???! Jag blir galen. Nu är klockan alldeles för mycket med och jag har saker att göra innan jag ska iväg om 50 minuter.

Jag kommer försöka klippa i den imorgon för idag hinner jag inte.

Vi hörs imorgon. Kram!


Update;

Jag gör om hela videobloggen imorgon, jag såg att jag fått in fler frågor till videobloggen så lika bra att göra om den, då ska jag försöka att inte göra den så lång.

Nu ska jag göra lite middag till mig och sen åka till min morbror och därefter vidare till Svedala för att bla se E.M.D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt :/

2009-07-10 @ 16:33:11

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback