Valpar

Har precis suttit och tittat igenom blockets alla hundar känns det som. Jag älskar hundar och skulle kunna ha hur många som helst, nej men minst 2. Tyvärr går inte det i nuläget, då vår hund är gammal och kan vara aggresiv mot andra hundar, så därför vågar vi inte chansa. MEN, år 2011 på sommaren (då jag tagit studenten och allt), ska jag skaffa en liten valp, det har jag bestämt... om inte tidigare, men det tror jag inte jag har tid med. Då ska jag troligen skaffa en chihuahua, en mops eller en dansk/svensk gårds hund. Tycker alla dom 3 är sååå fina:)


Kolla bara denna bilden på en blandisvalp mellan chihuahua och jack russel. Helt underbar.


Mopsar tycker jag är sååååå söta:)


Och sist dansksvensk gårdshund.

Ja, det kommer inte bli lätt att välja vilken ras jag ska ha, men jag har lite mer än 2 år att tänka så det ordnar sig nog:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback