Träningen!

Var ju som sagt och tränade på ett gym här i Trelleborg innan, egentligen skulle jag och min tenniskompis träna kl 18, men jag hade så tråkigt vid halv 5 så jag ringde och frågade henne om vi kunde tidigare. Så 16.45 var jag på plats. Tränade bara 50 minuter idag, en mjukstart. Köpte även ett 10-kort, får se om jag fortfarande tycker det är kul efter som 10 gångerna, onödigt att köpa ett årskort annars.

Ikväll tränade jag mest ben och mage. Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon då, haha men skönt var det :)

Efteråt tog vi en proteindrink och sen hämtade pappa mig lite över 6. Hem åt och och snabbt in i duschen. Sitter nu här och har marsvinen ute.

Så fort jag är klar här hemma, dvs ta ner håret och borsta det och ta in marsvinen ska jag till Karolina och hälsa på. Var ett bra tag sen nu, har ju inte fått se hennes lilla bebis än:)

Vi hörs senare ikväll:)


Jag ser ut som en liten rocker när jag har nytvättat hår. HAHA;)


Kommentarer
Postat av: mrbL

sweden rock festival nästa!!:)

2009-01-09 @ 20:38:16

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback