Tråkig dag:(

Usch sån tråkig dag det har varit idag. Jag som trodde att vi inte skulle ha några lektioner idag hade HELT fel. Det var precis som vanligt. Började första dagen med att ha matte, finns det något värre? Som tur är så gjorde vi inte så mycket, lyssnade bara på läraren, eftersom ingen hade med sig böcker (dom låg på andra skolan). Sen hade vi estetisk verksamhet där vi hade rollspel (?), gissa om jag var tyst hela lektionen. JAAAA! Sist hade vi svenska i 2 hela timmar och 10 minuter.

Som tur är så var jag hos min mormor och morfar på lunchen och åt, så jag kunde slappna av lite. Sen har jag burit på typ 20 kg böcker också eftersom vi inte fått något skåp än. Vadå dålig planerat?!

Neeeeeeeeeej, nu ska vi vara positiva som jag lovade mig själv att vara detta året:) Right? Det kommer bli bra:)

Nu ska jag ta något att äta!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback