Tekniska saker är inget för mig

Det känner som alla tekniska saker hatar mig för tillfället. Min mobil som jag fick den 13 oktober-08, har börjat bli konstig. Bara någon månad efter jag hade fått den kom det upp ett meddelande att jag skulle sätta i sim-kortet, fast det var i. Och nu för några dagar sen så började hela mobilen bli konstig. Jag har en som man skjuter upp, så när man skulle göra det så stannade den liksom på mitten, så jag tryckte i den och nu är den helt trög när jag ska föra upp den. Det lät konstigt, haha:)



Sen min dator har också krånglat i någon månad. Den låter jättemycket, alltså fläkten och blir varm. För några veckor sen blev den så varm att den stängdes av.



Åhh jag hatar när saker går i sönder, det tar liksom år och dar innan man får tillbaka det. Det blir aldrig dom 4 veckorna som dom säger när man lämnar in det! Störigt.

Men det blir väl att lämna in båda, annars får jag köpa nya saker till sommaren, och det har jag inte råd med.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback